ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Українська мова: с.54-55 розібрати правила про апостроф, знати літери, після яких та перед якими пишемо цей знак, впр.3 (завдання з глечиком.)
Математика: с.51-52 №309 (без короткої умови), 310.
Літературне читання: с.47-48, прочитати, дати відповіді на запитання (на вівторок).
В понеділок -позакласне читання, всі учні вже прочитали 1 чарівну казку та зробили до неї малюнок.
Нагадую, що завтра займаємося до 11год 50хв. Уроку ритміки не буде, діти беруть приладдя для уроку малювання - фломастери.
ШАНОВНІ БАТЬКИ! НАГАДУЮ, ЩО УРОК ФІЗКУЛЬТУРИ НЕ Є ФАКУЛЬТАТИВНИМ. ЦЕ ЗВИЧАЙНИЙ УРОК, ВІД ЯКОГО ЗВІЛЬНИТИ МОЖЕ ТІЛЬКИ ЛІКАР! ЯКЩО ДИТИНА НЕ МОЖЕ ЗАЙМАТИСЯ ПО ПРИЧИНІ ПОГАНОГО САМОПОЧУТТЯ - ПОТРІБНО ПОПЕРЕДИТИ ВЧИТЕЛІВ (КЛАСНОГО КЕРІВНИКА АБО НАПИСАТИ ЗАПИСКУ ПОЛІНІ ВІКТОРІВНІ). ІНАКШЕ В ЩОДЕННИКУ БУДЕ ВІДПОВІДНА ОЦІНКА ЗА ГОТОВНІСТЬ ДО УРОКУ. НЕ ПІДВОДЬТЕ СВОЇХ ДІТЕЙ!
Українська мова: с.54-55 розібрати правила про апостроф, знати літери, після яких та перед якими пишемо цей знак, впр.3 (завдання з глечиком.)
Математика: с.51-52 №309 (без короткої умови), 310.
Літературне читання: с.47-48, прочитати, дати відповіді на запитання (на вівторок).
В понеділок -позакласне читання, всі учні вже прочитали 1 чарівну казку та зробили до неї малюнок.
Нагадую, що завтра займаємося до 11год 50хв. Уроку ритміки не буде, діти беруть приладдя для уроку малювання - фломастери.
ШАНОВНІ БАТЬКИ! НАГАДУЮ, ЩО УРОК ФІЗКУЛЬТУРИ НЕ Є ФАКУЛЬТАТИВНИМ. ЦЕ ЗВИЧАЙНИЙ УРОК, ВІД ЯКОГО ЗВІЛЬНИТИ МОЖЕ ТІЛЬКИ ЛІКАР! ЯКЩО ДИТИНА НЕ МОЖЕ ЗАЙМАТИСЯ ПО ПРИЧИНІ ПОГАНОГО САМОПОЧУТТЯ - ПОТРІБНО ПОПЕРЕДИТИ ВЧИТЕЛІВ (КЛАСНОГО КЕРІВНИКА АБО НАПИСАТИ ЗАПИСКУ ПОЛІНІ ВІКТОРІВНІ). ІНАКШЕ В ЩОДЕННИКУ БУДЕ ВІДПОВІДНА ОЦІНКА ЗА ГОТОВНІСТЬ ДО УРОКУ. НЕ ПІДВОДЬТЕ СВОЇХ ДІТЕЙ!
Немає коментарів:
Дописати коментар