До першого класу приймаються діти, яким на 1 вересня буде не менше шести років. Якщо дитина за віком молодша – рішення про його зарахування приймає районний відділ управління освіти.
Шестирічки активно готуються до школи. Це один із насиченіших і дуже важливих періодів у житті кожної людини. Що повинен знати і вміти майбутній першокласник у взагалі та в інтелектуальному плані? Давайте розбиратися.
Шестирічки активно готуються до школи. Це один із насиченіших і дуже важливих періодів у житті кожної людини. Що повинен знати і вміти майбутній першокласник у взагалі та в інтелектуальному плані? Давайте розбиратися.
Мислення: образне і логічне
- адаптується в незнайомому місці;
- може орієнтуватися на місцевості;
- вміє визначати час за цифровим табло і циферблатом;
- знаходить 10 і більше відмінностей між малюнками;
- має початкові знання географії, називає столиці деяких країн, вміє утворювати назву народу від назви держави;
- копіює друковані літери;
- підбирає однорідні слова;
- знаходить зв'язки в оточуючих явищах;
- шукає зайві й однакові характеристики предметів;
- робить свої висновки з почутого.
Знання математики:
- рахує до 10 і назад;
- називає кількість предметів, якщо їх не більше 10;
- порівнює більше-менше предметів;
- знає геометричні фігури, знаходить їх у навколишньому світі;
- вирішує прості приклади на додавання і віднімання предметів.
Світ і людина. Що знає 6-річна дитина про навколишній світ:
- називає навколишні предмети, побутові та на вулиці;
- за описом може вгадати будь-яку звичну річ;
- називає більшість тварин і птахів;
- розрізняє дерева, чагарники, знає їх назви і може показати на зображенні та на прогулянці;
- знає назви днів тижня, місяців, часу доби.
Увага і пам'ять
- концентрує увагу на 20-25 хвилин;
- для відпочинку між заняттями потрібно 5-10 хвилин;
- може запам'ятати віршовані рядки з 2-3 разів;
- з названих 10 предметів повторить від 5 до 7 слів.
Мовлення і словниковий запас:- знає всі букви і відрізняє їх від звуків;
- використовує всі частини мови, складні речення;
- підбирає синоніми;
- регулює емоційне забарвлення у своєму мовленні, говорить виразно;
- називає слова, що починаються з певної літери;
- вимовляє всі звуки, в тому числі, р, л, шиплячі;
- говорить монологи;
- із задоволенням бере участь у діалогах;
- описує те, що відбувається на вулиці / зображенні.
- Раджу батькам ознайомитися також з особливостями розвитку організму дитини у цей період, розвитку мови у семирічному віці, велику увагу слід приділити фізичному розвитку майбутнього першокласника.
Немає коментарів:
Дописати коментар