Всім доброго дня та зі святом Дня міста! Хотілося б побажати нам, дніпрянам, чудового настрою та позитивного, оптимістичного мислення…
І чому б не розпочати роботу над цим прямо зараз (не зважаючи на те, що сьогодні вихідний=))....
Повертаємось до питання, що стосується Англійської мови.
Дозвольте відрекомендуватись. Мене звати Марина Сергіївна, учитель ІІ-ї категорії. Педагогічний стаж складає 6 років (викладаю англійську та німецьку мову). У 2010 році закінчила Криворізький державний педагогічний університет (нині Криворізький національний університет), за спеціальністю Іноземна мова (англійська, німецька та зарубіжна література) (*з червоним дипломом).
Тепер, коли всі батьки впевнились, що мають справу з людиною, компетентність якої відповідає отриманій кваліфікації у вищому навчальному закладі, можна перейти до висвітлення питання.
Почну зі свого алгоритму дій, як учителя-предметника:
1. Ретельне ознайомлення з навчальною програмою з іноземних мов, яка є офіційно встановленим документом МОНу, якою керується кожен учитель при складанні календарно-тематичного плану та при виборі навчальних матеріалів (підручників, посібників, роздаткового матеріалу). 2. Складання календарно-тематичного плану. 3. Складання поурочного плану, з урахуванням матеріалів, викладених в обраних посібниках. 4. Навчання дітей з урахуванням п.1-3.
Хотілося б більш детально зупинитись на п.3. Відповідно до рекомендацій МОНУ, кожен учитель має право обирати навчальну літературу, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році (даний документ ви можете знайти за посиланням http://old.mon.gov.ua/ru/about-ministry/normative/4371-).
Виходячи з вище викладеного, повідомляю, що перш ніж обрати підручник Zoom in 2, мною було ретельно вивчено вищезгадані нормативні документи.
Zoom in Special 1-6 (для загальноосвітніх навчальних закладів) Г. Мітчел, С. Паркер 1-6 Ем Ем Паблікейшнз Лист ІІТЗО від 16.06.2015 № 14.1/12-Г-479 ---таку інформацію ви прочитаєте у посиланні на документ "Лист МОН України від 04.09.2015 № 1/9-422 «Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році».
Шановні батьки! Зверніть увагу на те, що оскільки підручник іноземного видавництва, то цифра на ньому відповідає не цифрі класу, в якому навчаються ваші діти, а рівню оволодіння мовою.
Що стосується рівня лінгвістичної (граматичної, лексичної, фонетичної)компетенції підручника ZOOM IN 2, то він відповідає вимогам навчальної програми з іноземної (англійської) мови для 3 класу ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ, а НЕ програмі Загальноосвітніх навчальних закладів з ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ! Що теж було враховано мною при виборі навчального посібника ZOOM IN 2.
І в завершення, хотілося б нагадати ВАМ, шановні батьків, що кожна дитина має ІНДИВІДУАЛЬНі розумові властивості, але, на привеликий жаль, немає такого навчального посібника, який би підійшов в однаковій мірі абсолютно усім учням. Підручник, це як людина, в якій є позитивні риси, та негативні, які імпонують одним та одночасно є неприйнятними для інших.
Тому, давайте будемо толерантними одне до одного, та вирішуватимемо всі питання разом! Мене можна знайти у 17 каб. КЗО "СЗШ№49" (2-й поверх). В робочий час буду рада відповісти на всі ваші запитання та допомогти з проблемами,які виникають у ваших дітей при вивченні англійської мови.
P.S. Примите во внимание одного из ВЕЛИКИХ "Люди вместе могут совершить то, чего не в силу сделать в одиночку: единение умов и рук, сосредоточение сил может стать почти всемогущим".
Всім доброго дня та зі святом Дня міста! Хотілося б побажати нам, дніпрянам, чудового настрою та позитивного, оптимістичного мислення…
ВідповістиВидалитиІ чому б не розпочати роботу над цим прямо зараз (не зважаючи на те, що сьогодні вихідний=))....
Повертаємось до питання, що стосується Англійської мови.
Дозвольте відрекомендуватись. Мене звати Марина Сергіївна, учитель ІІ-ї категорії. Педагогічний стаж складає 6 років (викладаю англійську та німецьку мову). У 2010 році закінчила Криворізький державний педагогічний університет (нині Криворізький національний університет), за спеціальністю Іноземна мова (англійська, німецька та зарубіжна література) (*з червоним дипломом).
Тепер, коли всі батьки впевнились, що мають справу з людиною, компетентність якої відповідає отриманій кваліфікації у вищому навчальному закладі, можна перейти до висвітлення питання.
Почну зі свого алгоритму дій, як учителя-предметника:
1. Ретельне ознайомлення з навчальною програмою з іноземних мов, яка є офіційно встановленим документом МОНу, якою керується кожен учитель при складанні календарно-тематичного плану та при виборі навчальних матеріалів (підручників, посібників, роздаткового матеріалу).
2. Складання календарно-тематичного плану.
3. Складання поурочного плану, з урахуванням матеріалів, викладених в обраних посібниках.
4. Навчання дітей з урахуванням п.1-3.
Хотілося б більш детально зупинитись на п.3. Відповідно до рекомендацій МОНУ, кожен учитель має право обирати навчальну літературу, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році (даний документ ви можете знайти за посиланням http://old.mon.gov.ua/ru/about-ministry/normative/4371-).
Виходячи з вище викладеного, повідомляю, що перш ніж обрати підручник Zoom in 2, мною було ретельно вивчено вищезгадані нормативні документи.
Zoom in Special 1-6 (для загальноосвітніх навчальних закладів) Г. Мітчел, С. Паркер 1-6 Ем Ем Паблікейшнз Лист ІІТЗО від 16.06.2015
№ 14.1/12-Г-479 ---таку інформацію ви прочитаєте у посиланні на документ "Лист МОН України від 04.09.2015 № 1/9-422 «Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році».
Шановні батьки! Зверніть увагу на те, що оскільки підручник іноземного видавництва, то цифра на ньому відповідає не цифрі класу, в якому навчаються ваші діти, а рівню оволодіння мовою.
Що стосується рівня лінгвістичної (граматичної, лексичної, фонетичної)компетенції підручника ZOOM IN 2, то він відповідає вимогам навчальної програми з іноземної (англійської) мови для 3 класу ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ, а НЕ програмі Загальноосвітніх навчальних закладів з ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ! Що теж було враховано мною при виборі навчального посібника ZOOM IN 2.
І в завершення, хотілося б нагадати ВАМ, шановні батьків, що кожна дитина має ІНДИВІДУАЛЬНі розумові властивості, але, на привеликий жаль, немає такого навчального посібника, який би підійшов в однаковій мірі абсолютно усім учням. Підручник, це як людина, в якій є позитивні риси, та негативні, які імпонують одним та одночасно є неприйнятними для інших.
Тому, давайте будемо толерантними одне до одного, та вирішуватимемо всі питання разом! Мене можна знайти у 17 каб. КЗО "СЗШ№49" (2-й поверх). В робочий час буду рада відповісти на всі ваші запитання та допомогти з проблемами,які виникають у ваших дітей при вивченні англійської мови.
P.S. Примите во внимание одного из ВЕЛИКИХ "Люди вместе могут совершить то, чего не в силу сделать в одиночку: единение умов и рук, сосредоточение сил может стать почти всемогущим".
ВСІМ ДОБРА ТА МИРУ! ЩЕ РАЗ ЗІ СВЯТОМ!!!