понеділок, 29 травня 2017 р.

КАНІКУЛИ З КОРИСТЮ!

Попереду три місяці  літніх канікул. Сподіваюсь, що вони будуть наповнені новими приємними враженнями, цікавими мандрами, дружніми знайомствами!
Але, щоб не забути за ціле літо все те, чого навчилися, зверніть увагу на наступну інформацію.

1. Рекомендований твір для літнього читання: Всеволод Нестайко "Одиниця з обманом". Скачати можна за наступними посиланнями http://royallib.com/book/nestayko_vsevolod/odinitsya_z_obmanom.html , http://javalibre.com.ua/java-book/book/2908124 або http://www.e-reading.club/book.php?book=1000319.
Кому цієї літератири буде замало, читаємо те, що буде цікавим.

2. Для тих, хто скучить за українською мовою. Не забувайте, що пишемо в зошитах в звичайну лінію!

  *Визнач, у якому рядку всі слова мають однакову кількість звуків і букв.
А  ялина, акація, жолудь
Б  тополя, берізка, верба
В  магнолія, пальма, м’ята

2  *Визнач, у якому рядку всі слова мають більше звуків, ніж букв.
А  ім’я, щастя, мріяти
Б  сім’я, родина, єдність
В  вулиця, бульвар, площа

3  *Визнач, у якому рядку всі слова є спільнокореневими прикметниками.
А  зелений, зеленіти, зелено
Б  рідний, рідненький, ріднесенький
В  глибокий, глибина, заглибитися

    *Визнач, у якому рядку всі слова є спільнокореневими дієсловами.
А  думка, бездумно, задум
Б  подумати, роздумувати, передумати
В  додумати, задумливість, задумливий

5* Установи зв’язки між членами речення за допомогою питань.

Легкий вітерець ніжно колише хвилі.
(Що?)_____________________(що робить?)________________.
__________________________(який?)_____________________.
__________________________(що?)______________________.
__________________________(як?)_______________________.

   *Установи зв’язки між членами речення за допомогою питань.

Узимку ліс нагадує казкове царство.
(Що?)_____________________(що робить?)________________.
__________________________(коли?)_____________________.
__________________________(що?)______________________.
__________________________(яке?)_______________________.

7 *Прочитай і спиши текст, уставляючи пропущені букви.
Сонце – в..личезна ро..печена зоря. Його світло й т..пло дають ж..ття всьому ж..вому  на нашій планеті. Багато явищ пр..роди на З..млі залежать від Сонця. Сонячне світло необхідне усім рослинам на З..млі.

   *Прочитай і спиши текст, уставляючи пропущені букви й розкриваючи дужки.

Гл..бокий з..мовий спокій (о)хопив пр…роду. Вона (від)почиває під пухнастою ковдрою л..генького сніжка. Та що це? У морозяній тиші лісу чути якісь д..вовижні звуки. То кришталевий дзвін, то мелодійне бул..кання.

3. Для любителів математики:

1.    Знайди частину від числа:

5/7  від 49                        9/11від 55

3/8  від 24                        3/12 від 48

2. Розв’яжи рівняння.
750 : 3 – Х = 120

3.Накресли квадрат, периметр якого дорівнює 8 см.
4. Накресли квадрат, периметр якого дорівнює 12 см.
5.Порівняй іменовані числа (>, <, =).
4м 6 см □ 4 м 600мм          3 доби □ 72 год
175 с □ 3 хв                        8 т □ 10 ц
6. Розв’яжи задачу.
До обіду на склад привезли 260кг борошна, після обіду -   цієї кількості. Усе борошно розфасували в пакети, по 6кг у кожний. Скільки пакетів із борошном отримали?

7. Розв’яжи задачу.
На молокозавод привезли 280 л молока в однакових бідонах з одного фермерського господарства, а з іншого господарства  цієї кількості. Скільки бідонів знадобилося, щоб розлити все молоко, якщо в кожний бідон вміщується 50л молока?

     8.  Яку частину прямокутника зафарбовано?












    9. Яку частину прямокутника зафарбовано, а яку не зафарбовано?





      



Зафарбовано______________

Не зафарбовано____________

Розвиваємо логічне мислення

1. Встав замість зірочок пропущені цифри
            _- * * 9             + 2 * 6            + * 5 *          - 9 4 *                                   
               5 4 *              * 4 *               1 * 4               * * 2 
               3 2 4              8 8 8               7 9 4               2 6 5


1 коментар: