понеділок, 30 травня 2016 р.

РЕКОМЕНДОВАНІ ЗАВДАННЯ НА ЛІТО. ЧИТАННЯ.

Розчитування
1.
     Стоять мороз_ дн_. Тепе_ потрібні ковза_ і ли_. Дівчат_ і хлопчи_ гурто_ біжать на ковзан_. Во_  ковзаю_ по льо_ на ковзан_.  Скільки радос_!

2.
     Біля шко_  дитя_ сад_. Там маля_.  Ми з ни_ дружи_. Піс_ уро_ йдемо до ді_. Во_ чека_ на нас. Ми читає_ їм книж_. Граємо_ в піжмур_. Наші маля_ ра_.

3.
     За річк_ дубов_ гай. Ми час_ гуляє_ в га_. Дзвін_ співа_ пта_. Цвіту_ конва_. Які во_  духмя_! Бережі_  ці кві_, не рві_  їх!

4.
     На бере_ синьо_ мо_ на високо_ дере_ жив гарн_ син_ папу_. В ньо_ були жінк_ і ді_. Доб_ жили во_ бі_ синьо_ мо_. Вдень чарів_ мо_ сяя_. Весе_ папу_ стриба_ по велики_ дерева_ і вимахува_ гарни_ маленьки_ крила_.

5.
     Саш_ і Юр_ пішли гуля_ в га_. На гіл_ липи сі_ соро_. Маленьк_ хлопч_ кинув пали_ на ли_. Пташ_ полеті_. Юрк_ взяв хлопчи_ за ру_. Сорм_ це роби_! Пта_ ─ на_ дру_!

6.
     Леле_ зви_ гніз_ на да_ будин_. В гніз_ пища_ пташеня_. Леле_ літа_ на боло_ за кормом. Рапт_ леле_ зник_. Ді_ ста_ годував_ пташен_ з ру_. За лі_ пташеня_ вирос_. Прийш_ осі_. Пта_ відлеті_ на півд_.

7.
     Лось ─ лісо_ жите_. Ві_ їсть гіл_ і тра_. Йо_ потріб_ і сіль. Ді_ поча_ носи_ до лі_ сі_. Во_ кладуть її на пень_ та на кам_. Ло_ приходя_ лиза_ сі_.

8.
     В нашо_ краю бага_ лісів. Там чуде_. Ось но_ лиси_. Там гніз_ івол_. Стукаю_ дят_. Гар_ кві_ наших ліс_. В лі_ росту_ кві_, яго_. Лю_ любл_  рід_ лі_.

9.
     Ми живе_  в Киє_. Ки_ ─ столи_  Укра_. Наше міс_ вели_ і гар_. Во_ стої_ на високо_ бере_ Дніп_. В Киє_ бага_ пар_, вули_ і пло-. Ми  люби_ сво_ міс_.

10.
     Заєць вно_ ходи_ поля_, ліса_ без стра_. І йо_ слід прямий. Вран_ він від стра_ почин_ плута_ слі_. Мислив_ са_ заплутують_ у подвійно_ сліді і дивують_ хитроща_ зай_.а заєць і не дум_ хитрува_, він сам вйо_ бої_.
11.
     Р_сте в с_ду яблу_я. Гі_и св_ї во_ розкину_ шир_о. Нав_сні яблу_ цві_е ні_ими духмя_ми квіта_. А вл_тку в_на горди_ чуд_в_и  плод_и. Восе_ опа_є лис_я, і сто_ть  вз_ку на_  яблу_ вся в сні_. В_жко їй в хо_д і мо_з.

12.
     Чер_аха відчу_ теп_о. В_на пр_кину_сь і ви_зла з но_. Вилі_а і ляг_ бі_я в_оду. Во_а в_е ба_то дні_ не пи_ і не ї_а. Че_па_ ру_ла в до_гу. 

13.
      На ст_ні в кі_на_і вис_ь ве_кий г_рн_й годин_к.У ньо_ дві ст_лки, бл_учи_ мая_н_к. Вел_а стрі_а вка_ує, скіль_ хв_ин, а мале_ка ─ кот_  го_на.че_з кож_у го_ну год_к б’є. Чудо_й, ніж_й бій годи_ка чути по всій квар_і.

14.
     На_ шко_ нова. За шко_ вели_ са_ і го_. Го_ за_дили уч_ овоча_. На_ко_о шк._и по_дили кл_и, ли_, бере_, го_бину. Бі_я в_оду до ш_ли ку_і тро_д, ба_то тю_нів та ін_х ків_в. ми люб_о і пишає_я сво_ю шко_ю!

15.
     День бу_ ч_до_ий. Уве_рі вели_ чо_на хм_р_ закри_ вс_ не_. Поч._ла_я силь_ г_за. Стра_ий удар гро_ стру_нув весь бу_нок. Бу_я гну_ і ла_ла де_ева. Ста_ зо_сім те_о. Дощ б_р_б_н_в по шибк_. Було тр_вож_ і ст._шно.

16.
     При_ш_а зи_. Поси_лися з не_ пу_асті сні_ки. Біл_м ки_мом ля_ли во_ на по_, на го_би, на дах_ буд_ків.заі_кри_ся на со_і л_с. Теп_р мож_ х_ди_и на ли_, біг_ти на ков_ах по льо_. Наст_ли ве_елі день_и. доб_ взи_у!

17.
     Я і мій то_риш д_ж_ л_би_о пта_ів. Си_ці, дят_ та інш_ пт_хи ч_сто взи_ку бу_аю_ го_дні. Їх ж_ко. Ми зро_ли д_я ни_ го_ів_ич_и. кож_но_ ран_ наси_єм туд_  рі_ого нас_я. Пт_хи клюю_ йо_ з за_ов_енн_м.

18.
     Ліс_вий стор_ж в Гус_й тра_ на_товхн_ся на ма_ьке за_ча. Сто_ж пок_кав с_їх діт_ по_вити_я  зна_ід_у. Тіль_ х_пчи_и підійш_, як з’яв_ася  за_чи_.Захищаючи своє ди_а, в_а ки_лас_ на лі_ика.всі о_інили відв_гу зай_хи і пі_ли зв_дти.


Немає коментарів:

Дописати коментар